Kuinka pilata välit kahden miehenpuolikkaan kanssa viikossa? Ikävä kyllä se tapahtuu hyvinkin helposti, kun minä olen kyseessä!

 

Vapun jälkeen selviteltiin välejä "on-pientä-säätöä"-pojan kanssa. En yleensä selittele sanojani ja tekojani, nostan vain nokan pystyyn ja annan asian olla. Tuolta anelin anteeksi ja luulin anteeksipyynnön tulleen hyväksytyksi, onhan minulla Häneltä tullut viesti puhelimessa, jossa kertoo minun olevan mukava tyttö, hieman ehkä impulssiivinen tosin. Ei tainnut olla poika vilpitön, kun pian tuon jälkeen alkoi taas riitelyt messengerissä. Ei kuulemma tunne ketään ilkeämpää ihmistä kuin minä. En ole kasvanut vielä edes teini-ikäiseksi, vaan olen lapsellinen pelle. Niin, ja juhlin liikaa. Tämä väite vain siksi, että olin maanantaina baarissa, koska koulua ei ollut tiistaina. Toisaalta misteri valitti joskus silloinkin, kun olin viikonlopun kotosalla: "Sä et käy koskaan missää. Kunnon no-life, pahempaa datist ei o olemassakaa!". Argh, valitusta valituksen perään!

 

Exäni on ehkä paras ystäväni. Tai no, oli? En tiedä enää aikamuodoista. Siinä on ihminen, kelle kerron yleensä ensimmäisenä ilot ja surut, tuoreimmat häppeningit, kaiken! Eräänä torstaina menin yökahville hänen luokseen. Itselläni oli über-tylsää ja pojalla taas naishuolia. Hänellä ja hänen tyttöystävällään oli meneillään mutkikas ollako vai eikö olla -tilanne, josta poika sitten halusi vähän avautua. Minulla oli tunne, että kokoajan siinä oli jotain pientä sähköä välillämme. Jossain vaiheessa huomasin pojan hierovan minua ja ottavan minut syliinsä. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä... Poika valitteli, että kaipaa läheisyyttä, kun omalta tyttöystävältä sitä ei ole herunut aikoihin. Ei sillä, mainiointa seksiä aikoihin! Poika soitteli pari päivää tuon jälkeen, että oltaisiin nähty. En kerennyt koukkaamaan hänen kauttaa, joten se sitten jäi. Nyt tuntuu, että poika ottaa etäisyyttä. Ei puhu mesessä sanaakaan, ei suostu tapaamaan (muka menoa, mutta koneelta ei häivy minnekään), poistaa kommenttini galleriasta.. Hienoa!

 

Jos mennyttä voisi muuttaa, tekisin sen mieluusti. Paskaa menettää lyhyen ajan sisällä kaksi tärkeää henkilöä, jotka ovat olleet iso osa viime aikoina. Okei, tuon ystävän olen tuntenut jo kauan, mutta tuon uuden misterin kanssa kun tutustuttiin maaliskuussa, niin siitä asti juteltiin lähes päivittäin. Toisaalta voisin reippaasti vain aloittaa keskustelun ja yrittää lämmitellä välejä, mutta kun en saa mitään viisasta irti itsestäni! Äh, ajan kanssa. katsotaan ja ihmetellään. Tuskin ystävääni menetän lopullisesti, me ollaan kierretty samaa kehää varmaan nyt kuudetta kertaa. Mutta tämä ehkäpä jopa ihastukseni... Ohikiitävää.

 

-Hurricane.