Tapasin netissä, suomi24:sen treffisivustolla yhden mukavanoloisen misterin heinäkuussa ja siitä asti ollaan juteltu säännöllisen epäsäännöllisesti. Aluksi keskustelua käytiin vain suomi24:sen kautta, mutta nyt mese on ollut käytössä kuukauden verran.

Alussa mua ei juurikaan kiinnostanut koko ihminen, mutta päätin kirjoitella takaisin kohteliaisuussyistä. Nyt musta on outoa, kun hän ei oo mesessä eikä tuu olemaan koko viikonloppuna. Kokoajan tekee mieli tarkistaa, olisiko hän sittenkin tullut piipahtamaan koneella.

Ongelmiakin on. Hän asuu muualla, mutta tulee viikonloppuisin kotikaupunkiini vanhempiensa luokse. Ei siinä, mutta niin menen miäkin porukoille toiseen kaupunkiin usein!

Hän on hirmu ujo ja etenkin tyttöjen suhteen. Hänellä ei ole niin minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Ehkä menen nyt asioiden edelle, mutta jos tästä jotain on kehkeytymässä, niin mua epäilyttää hirmuisesti mm. seksin laita. Itse kun koeajan tyypit mieluusti aika nopeeseen tahtiin.. Ensisuudelmaakaan en ole normaalisti jaksanut päivää pitempään!

Ja sitten on vielä mun puolelta überpinnallisuus: Mä en usko, että hän vastaa mun mielipidettä hyvännäköisestä miehestä. Aina sanotaan, että sisin on tärkein ja onhan se, mutta mä en voi tuntea vetoa ihmiseen, joka ei vaan omaa silmää miellytä! Toisaalta nyt kun ollaan tutustuttu, niin ehkä mä katson häntä jonkinsortin vaaleanpunaisten lasien läpi. Mutta jos se ei menekään niin!

Hän aikoo pyytää minua ulos ehkä parin-kolmen viikon kuluttua. Jännitys ja kiire tähän näin myöhään ajankohtaan syynä. Minua puolestani jännittää se, että miten minä voin jättää tuon kaiken tämän jälkeen. Hän on monesti valitellut, ettei kukaan tyttö ole hänestä lämmennyt ja tiedän, että todennäköisesti tulen olemaan yhdeksäs yritys listalla. Ja kun hän ei ole näin avoin ollut yhdenkään tytön suhteen! Mä en ole varma, että onks musta kenenkään ensimmäiseksi tyttöystäväksi!

Ehkä panikoin turhaan, mutta mulla on vaan niin sekavat fiilikset tämän suhteen.

Ja kun mulla on vielä kaikenlaisia sutinoita vähän kenenki kanssa.. Mä en tiedä, että kuinka hyvin pystyn sitoutumaan häneen, jos tällainen tilanne eteen tulee.