Huomasin kuuntelevanimonta kertaa putkeen tiettyjä biisejä. Mietin, mikä missäkin oikein koukuttaa. Kyllä se on pakko sanoa, että olen lyriikkaihmisiä! Tottakai biisi voi olla mukava ja menevä ja se tempaa mukaansa siksi, mutta yleensä mulla syntyy rakkaussuhde biisiin tyyliin yhden lauseen takia. Nyt olisi tarkoitus poimia muutamia. Soittolistaa rullaamaan ja katsomaan, miksi biisi onkaan koneella!

Kertakäyttöelämässä
Päivä päivää kierrättää

By Hector - Kuunnellaan vaan taivasta

Tiedän mitä pitää sanoa
mikä ilme milloinkin tulee olla tiedän mitä multa halutaan kuulla

By Kaija Koo - Anna anteeksi

Mm, mä tiedän, sun on vaikee ymmärtää.
Haluan sun lähelle, mutten, että kosket.

By Irina - Hiljaisuus

What do you feel when you look in the mirror
Are you proud

By Pink - Dear Mr. President

Pidän sinusta, siinä kaikki. Pitääkö se todistaa tuhansilla sanoilla?

By Anna Puu - Pieni ja hento ote

Mä oon leikkinyt niin kauan, mä tahtoisin viimein jo lopettaa
Mä oon liian monta kertaa herännyt, kun valheet alkaa suupielistä taas valumaan

Ja

Tää ei oo sattumaa, tää on kohtaloo, tää on kaikki tässä nyt

By Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä mee

Aaw, ja yks rakkaus vielä: Takida - Curly Sue <3