Elämä on remontissa nyt. Havahduin siihen, etten voi jatkaa näin enää. Toki olen lyöny läskiks kaiken jo monesti erilaisilla typerillä teoilla, mutta yritetään!

 

Olen tupakoinnut viisi vuotta. Viisi pitkää vuotta. Vaan en polta enää! Eräs misteri ehdotti vetoa, ettei savuke enää pala. Häviö köyhdytti vain parikymppiä häviäjää, mutta pahempi rankku olikin tieto siitä, että omaa olemattomamman selkärangan kuin toinen. Voitin. Mä niin voitin \o/ Periaatteessa tupakka voisi siis palaa jälleen, mutta koska en voi tupakoida koko elämääni, niin tässä on hyvä sauma jättää rööki historiaan. Kaksi kertaa olen sortunut kännissä, mutta niistä annan itselleni anteeksi ja  homma jatkuu. Nyt olen ollut kuukauden ja viikon ilman tupakkaa. Fiilis on mahtava! Mä pystyn tähän! Täysin ilman nikotiinia en kuitenkaan ole ollut. Välillä tekee niin mahottomasti mieli, että pakko käyttää korvaustuotteita, itselläni toimii nicoretten kielenalustabletit. Enää niitäkään ei mene juuri koskaan.

 

Olen sählännyt kännissä menemään viime aikoina aivan liikaa. On tullut roudattua vääriä ihmisiä kotiin, hukattua tavaraa ja altistanut itseni hengenvaaraan typerillä seikkailuilla. Nyt sulkeutuu korkki. On ollu synttäretä, kesäkauden lopettajaisia, fuksiaisia, back to schooleja.. Nyt ei ole hetkeen tiedossa mitään kummempia kekkereitä, mitä pitäisi juhlia, niin emmä nyt hetkeen suuntaa viihteelle pelkästään huvikseen.

 

Tottakai tällaisissa listauksissa liikuntakin näyttelee omaa osaansa ja painon pudotus siinä samalla. Olen lihonnut ihan tajuttoman määrän viime aikoina. Olen runsas, mutta mahaa mulla ei erityisemmin ole koskaan ollut. No nyt on sekin. Nyt alan katsoa, mitä suuhuni pistän ja lenkkeilen niin usein kuin vain kykenen. Kuntoa pitäisi aluksi kohottaa reippaastikin, niin kuntopolulla tarpominen tuntuisi asteen verran mukavemmalta.

Sitte ku oon 10 kiloo kevyempi ni oon häpi :)