Mulla oli kesäkuussa pesti seurakunnan nuorisopuolen kesätyöntekijänä. Osaksi siksi, että olen ollut isostoiminnassa mukana omasta leiristäni saakka (ripiltä pääsin -04) ja että minulle piti kehitellä seurakunnassamme töitä, koska iskä on kirkkoherrana srk:ssamme.

 

Tänä vuonna kuvioihin astui uusi naispastori, joka oli juuri valmistunut ja siksi vähän pihalla kaikesta. Ensimmäinen leiri meni ihan mukavasti, mutta toinen leiri oli yhtä helvettiä! Tämä uusi pastori oli isäni sijainen, eli vt. kirkkoherra ja siksi hieman virkanimi-intoinen. Kävi hermoille siis oikein olan takaa. Lisäksi tämä neiti Pastorimme aukoi päätään, oikeastaan vittuili minulle ja nuoriso-ohjaajalle aika ahkerasti. No tottakai minä pistin hanttiin ja sain jopa valitukset käytöksestäni. Pastorille taasen ei sanottu mitään. Tuo koko kakkosleiri myrkytti koko kirkkoherranviraston välit ja kiitos tästä kuuluu minulle.

 

Onneksi iskä ja nuoriso-ohjaaja olivatkin saaneet jo tarpeekseen kyseisestä akasta, joten he eivät välittäneet ja muiden mielipiteillä ei juurikaan mulle ole väliä. Nyt sain kuulla, että tämä uusi pastori on anonut siirtoa muualle! Iskän kanssa tuuletettiin oikein urakalla! Tällä pastorilla on miekkonen idemmässä ja sinne tuo haluaakin siirtyä, mutta varmasti mun käytöksellä oli kans luotaan työntävää vaikutusta! Hip hei!

 

Iso kivi kyllä vierähti harteilta. Mietin, että jos iskä joutuu selvittelemään lomansa jälkeen mun aiheuttamia sotkuja, niiin kiva kiva. Ei :) Tavallaanhan iskä sai sitä mitä halusi! Näppärää!